Методичні комісії

В Чернігівському професійному ліцеї побуту працюють п’ять методичних комісій:
1. Методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання швейного відділення. Голова комісії – Галавська Галина Анатоліївна. Методична проблема, над якою працює комісія: „Формування в учнів умінь практичного і творчого застосування здобутих знань – запорука успішної підготовки кваліфікованих робітників”

2. Методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання перукарського та флористичного відділень. Голова комісії – Купа Ірина Миколаївна. Методична проблема, над якою працює комісія: „Підвищення якості навчально-виховного процесу засобами формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності за допомогою ІКТ”.

3. Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарного циклу. Голова комісії – Лоханська Лариса Сергіївна. Методична проблема, над якою працює комісія: „Формування ключових компетенцій учнів шляхом використання ІКТ”

4. Методична комісія викладачів природничо-математичного циклу. Голова комісії – Головач Ольга Олександрівна. Методична проблема, над якою працює комісія: „Підвищення якості навчально-виховного процесу засобами формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності за допомогою ІКТ”

5. Методична комісія класних керівників. Голова комісія – Зражевська Юлія Василівна. Методична проблема, над якою працює комісія: „Педагогічно правильно організована виховна робота з учнями – шлях до успішної підготовки всебічно розвинутого кваліфікованого робітника”

Основним змістом роботи методичних комісій є:

  • впровадження та використання особистісно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій
  • оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів та слухачів, внесення відповідних коректив до поурочно тематичних планів
  • вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового досвіду навчання та виховання, аналіз результатів цієї роботи
  • проведення роботи з комплексного методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій
  • створення необхідних засобів навчання: електронних підручників, довідників, електронних версій уроків тощо
  • аналіз стану і результатів навчально-виробничого та навчально-виховного процесів, якості знань, умінь і навичок учнів, рівня їх вихованості та професійної культури
  • розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення викладання окремих навчальних дисциплін
  • організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів
  • організація взаємовідвідування відкритих уроків та їх обговорення
  • організація та проведення конкурсів фахової майстерності, олімпіад з предметів та професій, предметних тижнів, семінарів-практикумів, позаурочних виховних заходів тощо.

В роботі методичних комісій можуть застосовуватись різні нетрадиційні форми:
♦ круглий стіл
♦ діалог
♦ методичний консиліум
♦ тренінг
♦ педагогічна „стабілізація”
♦ методичний колоквіум
♦ педагогічний всеобуч
♦ творча лабораторія
♦ презентація
♦ калейдоскоп методичних ідей
♦ психолого-педагогічний практикум
♦ педагогічна вітальня
♦ обмін думками
♦ методична сесія
♦ методичний вернісаж
♦ майстер-клас
♦ коло спілкувань
♦ бесіда з елементами тренінгу
♦ літературна сторінка з елементами інсценізації
♦ літературна вітальня
♦ евристична бесіда.

 

Поділитися в соц. мережах

Share to Google Plus
Share to LiveJournal