Для классного керівника.

Зміст роботи класного керівника

  1. Вивчення учнів.
  2. Об’єднання учнів у колектив.
  3. Співпраця із дитячими та молодіжними організаціями.
  4. Робота з батьками, громадськістю.
  5. Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
  6. Співпраця із психологом та соціальним педагогом.
  7. Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної,суспільно-гуманістичної,фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
  8. Індивідуальна робота з учнями.

 

Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника

  1. Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
  2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку учнів, збереження та зміцнення їхнього здоров’я.
  3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
  4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  5. Підготовка учнів до господарсько-трудової діяльності.
  6. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  7. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  8. Врахування інтересів учнів.
  9. Організація роботи з батьками.

 

“Золоті правила” класного керівника

  1. Педагог має бути особистістю, привабливою для дітей.
  2. Педагогповинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  3. Педагог має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  4. Педагог має бути веселим, жартівливим.
  5. Педагог повинен раціонально використовувати свій час.
  6. Педагог має бути доброзичливим.
  7. Педагог має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  8. Гасло педагога: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
  9. Педагогповинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Педагогмає створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.

11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

12. Педагогу слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.

13. Педагогу необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

14. Педагог – це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Поділитися в соц. мережах

Share to Google Plus
Share to LiveJournal